Guten Morgen

Det är söndag idag och min plan är följande

10.30-11.30 Bada, och bada Millie, måste hjälpa henne att tvätta hennes hår
11.30-12.30 Fixa mig, plocka undan småsaker på rummet/bädda
12.30-14.00 Blåsa ballonger, blåa serpentiner och lägga upp kakor på fat och sånt
14.00-16.00 KALAS ska försöka fota lite
17.00 får det inte vara någon kvar, då m.å.s.t.e jag plugga matte, för jag har prov på måndag eller tisdag
nu ska jag hoppa i badet och titta på family guy på min ipod (har 6 säsonger, love it)
pöss

Kommentarer
Postat av: Linda

har jag också prov?????????? paniiiiiiiik jag som tänkte komma på måndag...

2010-04-18 @ 11:35:06
URL: http://nerdy.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 03:07:58
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0